lördag 8 december 2012

Söndag

Igår sätt vi på stranden sen i en park i närheten och spelade gitarr och drack vin. Först var vi kanske 7pers men framåt natta så var vi närmare 50 personer som bara satt och pratade och hade skojj, sen kom polisen och skulle bryta upp våran samling, dem var nog inte beredd  på att vi skulle vara så medgörliga, "ja absolut ska vi flytta oss, vi ska bara städa först" eco-generationen gör jobbet lätt för parkpolisen. Nu tvättar jag om det skulle vara intressant, 4 dollar per maskin kostar det. Sen ska jag packa ihop min väska och slänga bort lite kläder till de hemlösa eftersom jag inte behöver alla kläder. Kl 7.45 imorgon åker jag mot Melbourne yeey!

Jag har kollat upp att man kanske kan beställa nytt körkort och skicka det till svenska ambassaden kanske ?

2 kommentarer:

  1. Härliga bilder! Jaa ni kanske har ett annorlunda beteende än tidigare generationers parkbefolkare. Ser ju väldigt städat ut i alla fall:))!Vad gäller k.k så brukar man väl behöva ta nytt foto å så, men jag ringer Tran
    sportstyrelsen i morrn o frågar. Det kan behövas en polisanmälan om hur tappandet gick till och mer precis var om du vet ungefärlig plats. Du kan väl skriva ett längre mejl om dom sakerna till mig!Plus skicka en kontaktadress i Melbourne!Kram och lycka till med nästa etapp!

    SvaraRadera
  2. Snygg skjorta by the way!!! På snygg man!Idag julmarknadsbesök och tack och lov ingen snöskottning för första morgonen på en vecka. Vaknar ändå 06:15. Lammet blev lyckat, kanske hittar du ännu bättre recept där i fårens hemland!!! K

    SvaraRadera