torsdag 27 december 2012

28dec kl 10 ungefaer

Jag kommer skriva med engelskt tangentbord igen, men jag orkar inte swenglificera orden den haer gaangen saa ni faar foersoeka att foerstaa endaa. Okej jag ska vael uppdatera vad vi gjort sen jag senast skrev vad vi hade gjort, jag vet inte vad vi hade gjort den senaste gaangen jag skrev om de saker vi goer..hmm, jaja. Julafton eller det var inte julafton utan juldagen saa firade vi lite jul, kaekade lite mat och badade lite och saant, inte saa mycket att beraetta faktiskt, sen dess har vi tagit det lugnt och inte gjort saa mycket, haer om dagen var vi ivaeg och fiskade en liten svaeng.


en video naer vi pumpar  van halen och glider in till huset

haer aer tvaa bilder fraan igaar kvaell


2 kommentarer:

  1. Två dagar till nyårsafton! Vet ännu inte hur den ska firas, håller just på att städa ur gamla lgh, klar i morrn mitt på dagen, bara toan, golven o förrådet kvar. I kväll är nöjet Keksi från Tornedalen, Downton Abbey och lite Rawsons Retreat med fetaost! Ska bli väldigt skönt att bli av med Norrskedikalägenheten. Den fina skidsnön har redan ihop och hoppet om skidnöjen får jag nog ge upp. Får ordna det i Kiruna i slutet av januari och i Åros veckan efter påsk:))!Hoppas du är nöjd och kan göra det du önskar! Kram!

    SvaraRadera
  2. säckat ihop har snön:)!

    SvaraRadera