onsdag 5 december 2012

Dag nio

Okej jag har handlat lite saker.. de va dumt de, eller nja. En mobilplånbok så mobilen inte går sönder och jag kan ha peningar i den, en axelväska,de köpte jag i China town så det var inte så dyrt, men sen behövde jag köpa en skjorta och den var dyrare och en biljett till Melbourne, men kvinnan som sålde den var trevlig ,eller så blev hon charmad.;) för jag fick 20 dollar rabatt av henne :).. så jag kommer att äta 60cents nudlar och ägg fram till jul. Jag har träffat en aborgin som spelade gitarr, och snart ska jag ut och springa i Prince Arthur park .

Grejen med bloggen är att datumen blir fel eftersom det är tidsskillnad och sånt. Okej kl är 19.30 här nu. Torsdag den 6e dec

6 kommentarer:

  1. Hej!Såg att ni haft ovanligt kallt, bara 23 grader! Ja du hade ju inte så mycket i ryggsäcken så nån skjorta o badbyxor kanske inte är överdriven lyx:))! Här har jag skottat i en timme men bara frilagt halva gården i alla fall. Du kan väl skriva in din tid o datum i bloggen så man förstår skillnaden!? Här var tiden i alla fall 8:30 a.m när det du skrev kom fram;))!HA DE!

    SvaraRadera
  2. Åker du ensam mot Melbourne eller håller ni ännu ihop ni som kom tillsammans med flyget?

    SvaraRadera
  3. Var firar du födelsedagen? Det kommer ett litet BBB! Jag har besök av en jobbarkompis från Kvarngärdet mellan lördag-söndag i helgen! Ska skåla för dig. Tror vi ger oss på lammsteken:) den kvällen. Stor julmarknad i Brukshandeln här 100 meter söderut den dagen. PG skickade i e.m en födelsedagshälsning till dig. Han kom ihåg din dag eftersom hans far Evert var född samma dag, fast 1895! Take Care!

    SvaraRadera
  4. Jag firar den i Sydney, kanske på en bbq på bondi Beach jag vet inte än, vad är BBB? Ja du får hälsa pg om du talar mer med honom , nu ska jag söka en billig tvättstuga .det är morgon den 7e nu 8.25

    SvaraRadera
  5. BBB=badbyxbidrag:)

    SvaraRadera