lördag 22 december 2012

23 dec kl 11.30 typ Mer Foton

Here is photos from my camera, i have to skriva det mesta in swenglish because jag inte har ett svenskt tangentbord och jag orkar inte change instaellningar, So its gonna be a crime against grammatiken men det you have to stand ut med.

 The first bild is nemo, jag hittade han!
en Skink och en julskalbagge som det heter in english haha.

Here is jag Kate och Eva,

here we have kates bror Bill som heter Will egentligen eftersom det is konstigt att shorten the name from william to Bill...

Jag taggade ett/en? bambu, jag antar att jag aer ensam in the world att ha gjord det med just mitt efternamn i Albury...stort!

En svart Bird som satt i ett traed

Haer aer ett foto from Sydney, Bondi Beach, From the left: Josefins camera, Rickard, Mattias, Alex, Sara, Anya, Jag.

Bondi beach snubben, som jag kommer kalla Gandalf som badar efter detta.

Operahuset fraan en vinkel, taget i the botanic gardens

operahuset och bron, inte en ovanlig vinkel att ta foton ifran

Boba fett som spelar guitar.

jag som kammar mig och skaffar ett jobb.

bambuposering
jag, emma och sandi on abu dhabi airport

manly beach

jag , Yha hostels tak

koalor

Gandalf som badar

1 kommentar:

  1. Hej Bror! Fina bilder. Relativt stor kontrast mot vårt julfirande här hemma. Strandlivet är kanske inte lika mycket christmas feeling som en halv meter snö men det vägs nog upp av värmen och solen. Vi hörs! Go jul på dig

    SvaraRadera