torsdag 27 december 2012

27dec kl 19.15

Morsan börjar bli orolig att jag dött, därför måste jag skriva att jag fortfarande är vid liv. Vi ska ut till floden och fiska lite eller nått, bara ta det lugnt. Är det någon som vet när påsken infaller 2013? Känn er fria att kommentera, inte bara mamma som behöver. Ja jag vet att du vill mamma det är ok. Internet är dödare än vanligt här just nu, vi siktar på Melbourne om nån vecka eller så, sen kanske vidare mot cairns , men det är bara lösa planer i nuläget

1 kommentar:

  1. :)) Morsan väljer att inte komma med den påskservicen då så jag inte blir patetisk:)! Men får du inget annat förslag får du återkomma! Ok så ditt Cash Moneyjobb är över nu för den här gången!? Hoppas du hittar nåt bra på din vidarefärd!Det är väl det som är äventyret, att inte vara uppkopplad hela tiden. Jag ska sluta oroa mig, bara du förvarnar om radioskugga:)!Kram

    SvaraRadera