fredag 7 december 2012

Dag elva

Jag fyller 25 , Halv femrio, jag säger åt jag mår fint, men sanningen då, ok, jag är med två tjejer från helsinki and a girl from Birmingham. Its a Nice födelsedag ändå, saknar min bror mer än jag kunnat föreställat mig, jag saknar dig Micke, jag saknar er!.
Andra också men dig mest. Det är bland det jobbigaste , mycket här som är värt att dela med sig med, men nån skulle gärna ha någon att dela med. Love you bro, tack Susanne för att du är släkt med.mig med ocksaå en skön känsla . Och tack mamma och pappa ämKerstin och Gustav. Ni betyder mycket, jag ska snart gå.och.lägga.mig på hostelet och inser att när jag vaknar så fyller jag år både här och där igen :)  uppdates kommer komma, kul att ni läser mirjam, Olivia, Lovisa ,mikaela, sussi , mamma osv. Alla ni, ;) det är kul att nån läser , jag skriver inte alla. Gonatt puss kram

Vad sentimentalt det var haha, men så är det ju när man är på andra sidan jorden och

3 kommentarer:

  1. Sov gott älskade Annis. Vi är här!Distant or close! Near or far away! Kram!K

    SvaraRadera
  2. Har skrivit ut alla bilder från Sydney och skickat dem t Gustaf i pappersform idag.

    SvaraRadera
  3. Tack för fina ord! Love you too bro! Ha det bäst där nere. Grattis på födelsedagen! Gör det bästa av den

    SvaraRadera