lördag 1 december 2012

Dag fem

Jaha såhär på semestern så blir man uppmanad att uppdatera mera, ja kära mor jag försöker så gott jag kan, Internet kostar vettu, och det är inte det snabbaste som finns direkt så det tar liksom tid, och sen har jag inte heller så mycket att uppdatera om. Roligt att ni har snö och mys!  Har varit i ett högt torn och slösat onödiga pengar på att kolla på 4D bio , dem sprutade vatten på oss och blåste såpbubblor. Imorgon byter jag till ett mindre hostel vilket antagligen är ofräschare men mer gemytligt ändå.

Igår var vi en sväng på Kings cross och det var vidrigt så att säga haha, nä någon tycker säkert det är roligt, ungefär som Turkiet för backpackers och fyllon. Tänkte kanske sticka ut till manly om det blir bra väder nångång, nu har vi det kallt, typ 25 eller nått. Men man märker skillnaden.

Ja britter fy fan, igår på baren så skulle två britter in men hade inte id kort, de
säger att dem aldrig behöver visa legg i London , vakten svarar, - go Home then bitches!

2 kommentarer:

  1. Alltså, vad är Manly!? Gissade på Tasmanien,men det verkar ju ligga minst 100 mil bort bara fågelvägen:))så det är knappast troligt! Men om du hamnar där, får du gärna titta på och fota de där berömda Pung-djävlarna som finns där!!!Kram!

    SvaraRadera
  2. Ja sorry, ett område i Sydney är det, och jag när jag skriver refererar på stranden i det området

    SvaraRadera