fredag 7 december 2012

Dag tolv, Anders 25 år,

Grattis mig igen, nu är klockan 10 typ på min födelsedags morgon jag tror jag föddes around 9.30?( mamma kan rätta mig) nu har jag käkat syltmacke frukost, el som de het i norr fatmomakke .bara vänta på bussen sen åker jag till bronte Beach kanske, sen mot bondi och möta upp med hon från Birmingham och hennas bbq gäng.

Ja annars så vet jag inte, Sydney känns gjort nu iaf .

Jag har tappat mitt körkort ? Kan någon förnya det eller spärra ? Eller vad man gör och skicka det nya hit sen ?(mamma)

1 kommentar:

  1. Nu var din födelsedag över även här i Svedala!!I min värld var den bra! Lammsteken blevl yckad och också timmarna m kompisen! Nu klockan 11 har vi dock fått nog och lägger oss. I morrn julmarknad i brukshandeln här bredvid! Kram 25-åringen!Vi tar det där med körkortet på måndag! K

    SvaraRadera