onsdag 9 januari 2013

Roadtrip Cascade och Woolshed falls

Nu ar det lange sen jag skrev kanns det som och manga borjar fraga vad jag gor och om jag lever :)


Jag kan borja med den vanligaste fragan, ja det brinner, overallt, men lugn bara lugn jag ar i sakerhet, som jag berattat tidigare sa har det redan brunnit bredvid dar jag bor och nu lagger jag upp nagra bilder pa det ocksa. Vidare, jag har akt pa en liten roadtrip till Beechworth som ligger typ 40 min fran Albury/wodonga, dar har jag badat och vaskat guld som nagra av bilderna kan visa. valdigt varmt i vattnet forovrigt, men inget guld blev det den har gangen, det har varit varmt de senaste dagarna och darav de manga brander som kan ha rapporterats pa svensk tellyvissjon. nu ar det snarare kallt..typ 27 men det tackar jag for, man kan leva utan att behova frukta for sin halsa. vad annars, ja jo jag har varit och nattbadat ocksa en svang, lite living on the edge ar det ju eftersom man inte kan se ormarna som tydligen ska hanga nere vid floden, jag ska inte sticka under stolen med att jag har forsokt hitta nagon orm men icke! annars sa har jag inte gjort sa mycket, last lite sangan om ringen men det har jag redan berattat och sa har jag borjat mala pa en tavla men det postade jag redan igar kvall om. ska dra ner till melbourne over helgen kanske tror jag men inget ar klart i dagslaget.

ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, det verkar som att min skrivinspiration har blivit till malarinspiration istallet, eller sa ar det sa att det inte har hant nagot valdigt intressant, jag brukar komma pa mig sjalv med att tanka att vissa saker skulle vara roliga att lasa om men jag har glomt bort dem readn innan jag kommit till datorn. jag aterkommer nar jag har nagot mer att beratta antar jag.  jag kommer posta ett till inlagg direkt efter detta med en bild pa hur mitt malningsprojekt gar, det kan ju vara roligt...kanske. jaa just, de bilder dar det ar mer manniskor an bara jag ar fran nyarsafton.

ja jag tog ett turistigt foto pa mig sjalv bredvid en staty av ned kelly, ni som inte vet vem han ar for val kolla upp det vid intresse, jag orkar inte skriva om honom, men han ar nagon form av australiens robin hood som sen blev avrattad eller natt sant, men det var for trakigt for att lagga upp har kande jag. ha det sa bra tills nasta gang da! kram















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar