tisdag 1 januari 2013

2 jan kl 13 typ

Nyar; vi borjade med att aka till Dan och hans familj och grilla lite, senare for vi vidare till Bret och Kate och hade lite nyarsfest, ett stillsamt party med ca 10 pers, vi sag lite Fyrvarkerier men inte mycket, nyar aer alltid lite av ett nederlag, aldrig vettigt att fira tid... det haerjade en skogsbrand i Albury igar, dem gjorde massutskick pa telefonerna att soka skydd, vi satt nere i stan och skrattade och skamtade lite om att det kanske va uppe vid huset och att vi borde radda hundarna, sen visade det sig att det faktist var saa, vi for upp och kollade hur illa det var. Polisen hade stangt av gatan precis bakom huset jag bor i, och elden var inne pa bakgarden av husen en gata upp. vaar gata klarade sig bra, enda som aer nu aer att allt luktar rok, klaeder och mobler haha :) luktar lite som att vara hemma och elda saa det kanns bra anda :) idag ska vi nog ivag och kolla pa the hobbit, till helgen aker vi kanske ivag till nagra vattenfall och soker efter guld :), sen den 11 ska vi fara till Melbourne over helgen och titta runt lite.

 det aer inte roligt att skriva med dessa skrivbord, jag saknar a;n med prickar pa, livet blir enklare med prickar om dem inte aer cancerogena, och det ska tydligen bli jobbigt varmt igen om tva dagar, 38 och hogre i ett par dagar fran och med fredag sa solskyddsfaktor aer ett maste och kanske en crocodile dundee hatt om jag kan hitta en. Kramar pa er!

ja jag tror inte videorna kanske gar att titta pa men det aer nog for att det tar san tid att ladda upp dem, jaja annars far ni vaell se dem naer jag kommer hem.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar