torsdag 17 januari 2013

Albury igen



Nu har jag landat tillbaka i Albury igen, i melbourne pa svenska kyrkan sa kopte jag knackebrod, tutti frutti godis, och lite annat. Vadret var skont i Melbourne, svalt och harligt. val tillbaka i Albury sa mottes vi av superhettan igen. imorgon ska det bli over 40 igen. lite uppdateringar om branderna, det var tydligen inte 50 m fran huset som jag tidigare skrev, idag pratade jag lite med grannen, hon berattade att det hade brunnit pa hennes bakgard, sa det var snarare 5meter ifran.. lite otackt om man tanker pa det sa :) nu har jag lagat en thaikycklinggryta som jag ska bjussa pa, jag har aven tryckt upp bilder pa malningen av michell pfeiffer, originalet ar 90x70cm och de tryckta kopiorna ar i A3 format, originalet saljes for 600dollar och printsen for 30st om nagon av nagon anledning skulle vara intresserad, den kommer hanga i en juvelerar affar i Albury tillsvidare.

har ar jag nar jag lagar maten
har ar tva bilder pa hur printsen pa malningen blev.

 mycket mer har det inte hant och nar det val hander sa kommer jag skriva det. misstrosta ej! kram

2 kommentarer:

  1. Ja lycka till med konstproduktionen och inkomster den vägen! Roligare och uthärdligare kan jag tro än blanda betong och bära i hettan!!!
    Här minus 5 o ny vacker vit snö att skotta. Men nu blir det en helg i Sthlm o Uppsala. Vet du var man kan hitta Skurt så säg till! Kan förmedla!
    Kram o lycka till med familjelivet i Albury!!!K

    SvaraRadera
  2. P.S Du tror inte att teckningar av NSW i aska vore nåt för dig att avbilda eftersom du kör i svartvitt? Måste väl finnas mängder av intressanta lämningar med eget utseende!? Teckningar från den där bäcken där du simmade och vaskade borde också vara motiv man skulle kunna betala nån krona för, inget ont
    om Michelle, men är hon inte lite out of date:))!?Kram

    SvaraRadera