måndag 7 januari 2013

7 januari kl 20

vadret ar fortfarande detsamma, for varmt... jag har, pa tva dagar, tranat och simmat i floden, last The hobbit och Sagan om Ringen och maste nog kopa sagan om det tva tornen imorgon om det fortsatter vara sa har varmt. jag har last dem forut men det ar ju alltid roligt att lasa igen speciellt nar man forsoker gomma sig fran varmen. orkar inte skriva mer och batterierna pa datorn haller pa att do och jag kanner inte for att soka efter laddaren, det ar for varmt for allting..

1 kommentar:

  1. Hej min vän!!! Idag kom ditt brev med körkortsfullmakten! Ska jag vänta och se vad Transportstyrelsen gör, eller ska jag ta kontakt med dem menar du? Har idag fixat mig nya skidor med rätt spann och vettig längd. Ska ta med dem upp t Kiruna om två veckor, och kanske blir de kvar där i väntan på påsk om inte vintern kommer tillbaka till Harg. Har ganska bra flyt på jobbet och trivs. Helgen 19:e ska vi på Dramaten, bjudna dit av Micke o Sara på Fanny o Alexander, sen på middag och en första titt på deras nya lägenhet!Veckan efter drar jag alltså norrut. Ska också börja i gympagrupp på Friskis o Svettis kommande vecka. Passar bra eftersom passet börjar just efter arbetstiden. Försöker som du ser hålla trimmet lite igång! Hoppas er tillvaro normaliseras snart! Trist att avstå från det mesta pga väder:(! Lågt! Kram o Take Care!!! K

    SvaraRadera