söndag 25 november 2012

this is how i'm roland

 Jag ska fota mormor och mamma. det som följer går till såhär:

Mamma - han ska fota oss så han kan titta på oss när han är borta!
Jag - le lite mormor!

Mormor utbrister något som låter som "heeeeeeiii" och fotot ovanför blir till.

sen bränner vi bullarna och vi gör ett litet fotomontage där mormor ska se besviken ut medan hon ser över sina bullar. och jag slänger ihop en kladdkaka som hon kan ta med till sitt folk (de gamla).

1 dag kvar nu sen sitter jag på ett (tre) flyg i 24 timmar, har laddat upp med två böcker och lite musik på ajpodden. Shantaram och en bok som heter the curious incident of the dog in the night-time som handlar om en pojke som har aspbergers och ska lösa ett mysterium rörande vem som dödade hans grannes hund, båda på engelska så jag kan sätta mig in i språket igen, det blir ju lite ringrostigt när man inte pratar på ett tag men men. Harrow maj name is anders! jes aj anders tand what you ar säjjin wellywell! Anywho nu ska jag göra ett sista ryck så man fint brukar uttrycka sig och åka iväg på lite jul-i-jul saker och kolla efter ett par kortbyxor, måste ju göra lite sverige-juligt innan jag åker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar