lördag 24 november 2012

2dagar

 jag måste bara påpeka vilken bra ryggsäck jag har, ( den grå/orangea) det är kanske inte super smidig att packa in och ut saker ur. man ska ha den liggandes för att det ska gå typ, men det går in hur mycket som helst, desutom har den spännen som drar åt all packning så ryggsäcken i princip blir platt heeelt sick! alla mina saker går ner i den. och jag har till och med tagit med mig 2 par skor extra och det finns plats över, och här kommer ännu mer bra saker: den är nu ungefär 15 cm bred när jag har den fullpackad, den väger inget alls i sig själv så jag slipper bära massa onödig vikt... om man ska slänga med tekniska termer så väger den 1050g, man kan plocka  bort topplocket på den och då kan det till och med gå som handbagage, om man nu skulle vilja det. jag får inga pengar eller annan ersättning så jag tänker inte säga vad den heter som reklam. men den är väldigt bra att ha på vintern också, om man gillar isklättring och andra aktiviteter :)

Före och efter bild iaf. allt är packat, ska bara vänta tills imorgon och tvätta lite saker så är jag redo att sticka. kollade upp vädret på klart.nu för veckan som kommer, söndag den 2 dec...det blir en mysig dag.. 37grader, jag kommer göra som pippi och försmäkta på denna ö.

)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar