fredag 23 november 2012

Fredag den schutredje

3 Dagar kvar kvar nu, är i behov av en liten men samtidigt stor handduk, förstår ni vad jag menar? ungefär stor, fast liten. fick lite panik på morgonen när jag skulle söka fram mitt australiensiska sim-kort, det är ett miniSim så den är mindre än ett vanligt och jag har massvis med småprylar i min lilla ryggsäck, jag tömde den varsamt men jag fann den inte. Jag var tvungen att ta bordslampan, trycka ner den i ryggsäcken och gå igenom alla sömmar för att se om den fastnat, nix pix... Men! när jag vände ut och in på ytterfacket så satt den fastkilad där i sömmen, vilken tur. helt ointressant att veta och att skriva om. Jag har inte så mycket annat att ge er, som sagt tre dagar kvar och nu börjar man få lite resfeber, det känns fortfarande som det gjorde för två veckor sen, att det är länge kvar tills jag åker. Man lär nog inte förstå att man är påväg innan jag sitter på planet (jag tänkte skriva framme, men jag tror det kommer på planet, också irrelevanta tankegångar men jag har inget annat).

Stjärtlapp, vad heter det på engelska? det heter inte assflap, det heter enligt någon på internet bum slide. då vet vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar