torsdag 29 november 2012

Russell





ja jag stod vi operahuset och skulle goera en cool bild, jag skulle staa paa haender och allt skulle fotas uppochner men sen kom russel brand in  och sa tjena jag aer haer jag med min mamma, Killen springer runt i laeder byxor och moessa naer det aer 25 grader varm ville bara saega att han aer mkycket trevligare paa film aen paa riktigt, sen haer ni operahuset x2 jag och en aecklig walking stick, and a SANAKE, uttala snake paa japanesiska saa blir det sanakee!, det aer forresten bara massa kineser haer, mer aer in kina itself, .

 nu aer det morgon and i hate tomorrows if they follow a yesterday, that means if i'm bakis i have to sota for it today,  det blir breakfast 7am because i must hinna med bussen till bondi beach idag, det haer med vaedret aer svaart att gissa sig till, yesterday (torsdag) skulle det vara mestadels cloudy och 23 grader typ, det var det inte, typ 27 och sol, idag skulle det vaara 37 och sol hela dagen , saa det blir svaart att gissa vad det blir egentligen, men beachen blir det iaf idag, jag ska aeven titta efter boende paa bondi eller kanske i manly jag faar se.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar