tisdag 27 november 2012

Dag ett

När planet är landat så tar jag shuttlebussen in mot sydneycentral där jag ska bo, chauffören hittar inte dit jag ska och hon åker runt i 1,5 timme, får vänta 2timmar på att checka in , det är man lagom sugen på efter 14 timmar på ett flyg. Hur som helst så bor jag i ett rum med fem italjenarpojkar som är bland det värsta jag sett. Ingen kan knappt engelska, jag var tvungen att hjälpa dem att ringa på en lägenhet för dem fattade inget, ja jag kanske blir av med dem snabbare ;) dem spelar någon sjuk sorts musik och brottas med varandra, eller det är mest han den tjocka med rakad skalle och tight svartgul tshirt och kalsonger som brottas, ikväll är det pizza night här men får se om man orkar, så här ser det ut från min säng

1 kommentar:

  1. Kan bara bli bättre med andra ord! Hoppas los Italianos också behövde sova så småningom!!!Good Luck med den här dagen!

    SvaraRadera