onsdag 21 november 2012

Nyttogöra

Kamera inhandlad check!
Provbild, ja den verkar fungera iaf. 5 dagar kvar nu. inhandlat det mesta av behov, tror jag, har tvättat kläderna som eventuellt ska med och ska göra en så kallad "provpackning", den går till på följande vis:

1: jag lägger allt jag tror jag ska ha med mig i en hög (det kallas sortera)
2: jag bestämmer vad som ska in i ryggsäcken och vad som ska in i handbagaget(klassificera)
3: jag "rullpackar" kläderna för att se om det tar mindre plats än det gjorde när jag "vikpackade" (anm. jag har provpackat en gång förut.)
4: jag har antagligen för mycket saker och får försöka sortera bort en del (gallra)
5:ångrar att jag provpackade och struntar i det.(konstatera)

jag ska nog sätta fart och göra det nu om jag kan hitta en fungerande lampa eftersom övervåningen ligger i mörker...aaah nacht...hmm över till nått helt annat, Rihanna ligger etta på spotify's toplista, så det kan gå...jag lyssnar på nr10 och försöker sätta igång då!

ps. det lär inte bli några feta bokstäver eller kursiveringar när resan är igång tror jag, antagligen. det är ju bara för att det kommer ta väldans stora enheter av tid att göra sånt på telefunken, vet inte hur telen fungerar med det australiensiska nummret, vill ni ha det av någon anledning så säg till! men det kostar t-shirten att ringa till mig skulle jag anta. procrastination: eller prokrastinera som det heter på svenska.. vet ni inte vad det är så slå upp det, det är exakt det som försiggår med flinka fingrar bakom tangentbordet hos mig just nu.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar